24. november 2009

Peotantsud

Helina: Mulle meeldis see väga. Tantsudest meeldis tsatsa.
Ketlin: Mulle meeldisid kõik tantsud väga. Kõige lahedam oli viimane tants, kus sai kõigiga tantsida.
Kristel: Mulle meeldis kõik. Kõige rohkem meeldisid perekonnavalss ja tsatsa. See oli väga tore üritus.
Sirli: Mulle meeldisid kõige rohkem samba ja rumba. Tantsida oli lõbus. Kohvikus olid tõesti väga head koogid ja joogid. Mulle meeldis kõik väga.
Delis: Seal oli väga lahe. Kohvikus olid head asjad. Tantsud olid väga lahedad.
Katriin: See oli väga tore üritus. Mulle meeldis rumba. Tantsud olid kõik väga toredad. Kohvik oli väga hea.
Paul-Mark: Minule see meeldis. Eriti meeldisid mulle tsatsa ja rumba. Oli tore.
Oskar:See oli väga lahe. Tantsudest jäi mulle meelde tsatsa. See tants oli minu jaoks raske, aga muidu oli tore!
Lisan siia mõned fotod, mis ei ole just kõige parema kvaliteediga. Need on tehtud hämaras saalis ja liikumise pealt, aga lapsed on tuvastatavad.

Kommentaare ei ole: